عکس برداری از حسینیه ها در کویت با دوربین های ایرانی

https://rasanah-iiis.org/parsi/?p=1058

توقیف دو تبعه ایرانی که عکس های شبهه انگیز در تلفن همراه آنها مشاهده شده است و تحقیقات ادامه دارد
وزارت کشور کویت: به هیچ کسی اجازه نمی دهیم که با سوءاستفاده از این مراسم در راستای به هم زدن امنیت کشور عزیزمان یا خدشه دار کردن امنیت شهروندان حرکت کند
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی امنیتی وزارت کشور کویت شامگاه پنجشنبه (15 مهر) اعلام کرد دستگاه های امنیتی کویت که مسوولیت کنترل امنیت حسینیه ها و سلامت کسانی که به آن رفت و آمد می کنند را به عهده دارند دو تبعه ایرانی به نام های (ح.ع) متولد 1367 و (ع.ع) متولد (1356) را دستگیر کردند. این دو نفر در حال عکس برداری از یکی از حسینیه های واقع در استان حولی بازداشت شده اند و عکس های شبهه انگیز و مشکوکی مربوط به حسینیه استان حولی و اماکن دیگری در تلفن همراه آنها مشاهده شده است. این دو تبعه ایرانی در دو ماه گذشته به طور غیر همزمان وارد کشور شدند.
این دو نفر برای ادامه بازجویی و انجام اقدامات قانونی ضروری در اختیار دستگاه های ذیربط قرار گرفتند و دستگاه های امنیتی مشغول تحقیق و بازجویی و تکمیل سایر اقدامات در این پرونده است.
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی امنیتی وزارت کشور بر ادامه تلاش های خود برای تامین امنیت کشور و شهروندان تاکید کرده گفت که به کسی اجازه نمی دهد تا با سوء استفاده از این مراسم در راستای به هم زدن امنیت کشور عزیزمان یا خدشه دار کردن امنیت شهروندان حرکت کند.

منبع: روزنامه كويتى الوطن

موسسه بين المللى مطالعات ايران
موسسه بين المللى مطالعات ايران
موسسه بين المللى مطالعات ايران