بازدید سفرا و نمایندگان کشورهای آسیایی از «رسانه»

https://rasanah-iiis.org/parsi/?p=2693

جمعی از سفرا و نمایندگان اتحادیه «آسئان ASEAN» ( اندونزی، سنگاپور، برونئی، مالزی، میانمار، فیلیپین، تایلند و ویتنام) دیروز یکشنبه (4 آوریل 2021 میلادی) از مقر مؤسسه بین المللی مطالعات ایران (رسانه) در ریاض بازدید کردند.

این هیأت مورد استقبال بنیانگذار و رئیس این موسسه دکتر محمد بن صقر السلمی قرار گرفت. دکتر السلمی ضمن خوش آمدگویی، توضیحات مختصری درباره موسسه ارائه کرد و تولیدات پژوهشی و علمی و نیز فعالیت های موسسه را به آنان معرفی کرد.

در این دیدار که پژوهشگران و مشاوران موسسه «رسانه» نیز حضور داشتند، درباره پاره ای از مسائل منطقه ای و بین المللی و همچنین راههای همکاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این دیدار دکتر السلمی بر اهمیت افزایش فعالیت های پژوهشی و علمی برای مقابله با فعالیت های ایران در منطقه، تلاشهای این کشور برای دستیابی به سلاح هسته ای، صدور انقلاب، تبلیغ مذهب شیعی، دامن زدن به اختلافات مذهبی و گسترش نفوذ در تعدادی از کشورها – چه در خاورمیانه و چه خارج از این منطقه-تأکید کرد. سفیران کشورهای آسئان از این دیدار ابراز خرسندی کرده آن را پربار خواندند. آنان همچنین بر ضرورت همکاری میان «رسانه» و مراکز مطالعاتی در کشورهای متبوعشان تأکید کردند.

موسسه بين المللى مطالعات ايران
موسسه بين المللى مطالعات ايران
موسسه بين المللى مطالعات ايران